Adidas Pure Game toaletní voda pro muže 100 ml
EdT s rozprašovačem, vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty i fanoušky z celého světa
Určení: | Pro muže |
Druh: | Toaletní voda |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Adidas Pure Game je dřevitě kořeněná vůně uvedena na trh v roce 2010.
V rámci historické sportovní události Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice v roce 2010 vytvořil Adidas ve spolupráci se společností Coty novou limitovanou edici Pure Game. Pure Game je, stejně jako hostující země – JAR, drsná a neočekávaná vůně, která dokonale ztělesňuje ducha sjednocujícího rozmanité kultury.
Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty – fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné. Impossible is Nothing.
Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky. Vzdal hold této hostitelské zemi osobitým podpisem vůně Pure Game, která je výsledkem harmonického spojení přírodních ingrediencí nacházejících se v rozmanité krajině Jihoafrické republiky, známé jako Rainbow Nation.
Sportovní, drsný a mužný – v obchodech bude vůně Pure Game bezprostředně rozpoznatelná díky nápadnému černému balení. Tento skromný vzhled je kompenzován barevnými kruhy deltovitého tvaru a smělým nápisem „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných barev na kruzích reprezentuje 11 úředních jazyků Jihoafrické republiky a zároveň 11 hráčů fotbalového týmu. Balení je inspirováno jedinečným vzhledem, hrdostí a nadějí JAR a znázorňuje harmonii vytvořenou spojením různých skupin v jeden tým při globální sportovní události obřích rozměrů. Fotbal není jenom hra, je to část života.
- vůně speciálně určena hlavně pro fotbalisty a jejich fanoušky, sportovní a odvážné muže
- inspirující a rozmanitá vůně podporuje pocity nadšení a radosti ze hry
- její svěží tóny podtrhnou charisma každého sportovce
- EdT 100 ml
Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého Grapefruitu a Mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou Bazalkou a lehce kořeněným Pepřem. SRDCE je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky Aromatické Levanduli a dřevitému akordu Guajak a cypřiše. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře Pačuli a dřeva tamboti společně se smyslnými nótami Tonky a Kadidla.
Značka Adidas je u většiny známá především ve spojitosti s produkcí sportovních oděvů, obuvi a dalších doplňků.
Vznik značky samotné se datuje od roku 1925 a je spojen se jménem Adolf Dassler. Dnes je Adidas pravděpodobně jedním z nejprodávanějších výrobců sportovních produktů vůbec.
V posledních letech se Adidas dostává do povědomí i v odvětví Parfumérie. Své svěží a sportovní vůně Adidas prezentuje pod záštitou společnosti Coty. Série parfémů a řady jedinečných produktů se staly velmi oblíbenými zejména díky jejich originálním, lehkým a nenásilným vůním. Ty se do určité míry snaží korespondovat s celkovým charakterem a zaměřením značky Adidas.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Určení: | Pro muže |
Druh: | Toaletní voda |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Adidas Pure Game je dřevitě kořeněná vůně uvedena na trh v roce 2010.
V rámci historické sportovní události Mistrovství světa ve fotbale v Jihoafrické republice v roce 2010 vytvořil Adidas ve spolupráci se společností Coty novou limitovanou edici Pure Game. Pure Game je, stejně jako hostující země – JAR, drsná a neočekávaná vůně, která dokonale ztělesňuje ducha sjednocujícího rozmanité kultury.
Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty – fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné. Impossible is Nothing.
Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky. Vzdal hold této hostitelské zemi osobitým podpisem vůně Pure Game, která je výsledkem harmonického spojení přírodních ingrediencí nacházejících se v rozmanité krajině Jihoafrické republiky, známé jako Rainbow Nation.
Sportovní, drsný a mužný – v obchodech bude vůně Pure Game bezprostředně rozpoznatelná díky nápadnému černému balení. Tento skromný vzhled je kompenzován barevnými kruhy deltovitého tvaru a smělým nápisem „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných barev na kruzích reprezentuje 11 úředních jazyků Jihoafrické republiky a zároveň 11 hráčů fotbalového týmu. Balení je inspirováno jedinečným vzhledem, hrdostí a nadějí JAR a znázorňuje harmonii vytvořenou spojením různých skupin v jeden tým při globální sportovní události obřích rozměrů. Fotbal není jenom hra, je to část života.
- vůně speciálně určena hlavně pro fotbalisty a jejich fanoušky, sportovní a odvážné muže
- inspirující a rozmanitá vůně podporuje pocity nadšení a radosti ze hry
- její svěží tóny podtrhnou charisma každého sportovce
- EdT 100 ml
Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého Grapefruitu a Mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou Bazalkou a lehce kořeněným Pepřem. SRDCE je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky Aromatické Levanduli a dřevitému akordu Guajak a cypřiše. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře Pačuli a dřeva tamboti společně se smyslnými nótami Tonky a Kadidla.
Značka Adidas je u většiny známá především ve spojitosti s produkcí sportovních oděvů, obuvi a dalších doplňků.
Vznik značky samotné se datuje od roku 1925 a je spojen se jménem Adolf Dassler. Dnes je Adidas pravděpodobně jedním z nejprodávanějších výrobců sportovních produktů vůbec.
V posledních letech se Adidas dostává do povědomí i v odvětví Parfumérie. Své svěží a sportovní vůně Adidas prezentuje pod záštitou společnosti Coty. Série parfémů a řady jedinečných produktů se staly velmi oblíbenými zejména díky jejich originálním, lehkým a nenásilným vůním. Ty se do určité míry snaží korespondovat s celkovým charakterem a zaměřením značky Adidas.