polečnost Montblanc se zrodila roku 1906. U jejího stvoření stáli tři muži. Podnikatel Claus Johannes Voss, obchodník Christian Lausen a Wilhelm Dziambor. V roce 1913 představili znak společnosti, který představovala bílá hvězdička na černém kruhovém podkladu. První butik byl otevřen v Hamburgu roku 1919, kde si zákazníci mohli vybírat ze široké nabídky originálních designů. Zpočátku společnost Mont Blanc vyráběla luxusní pera nejvyšší kvality. V roce 1952 již pod touto značkou můžeme nalézt nejen pera, ale i módní doplňky, kožené výrobky a hodinky. Všechny výrobky značky Montblanc vychází v limitované sérii, aby zákazník neztratil pocit jedinečnosti. V roce 1995 je otevřen butik v New Yorku a poté i v ostatních zemích po celém světě. V roce 2001 vstoupil Montblanc na trh také s vlastní sérií vůní. Parfémy Montblanc jsou svým složením stejně jedinečné a originální jako pečlivě a detailně propracované výrobky. Lépe řečeno jde o umělecká díla. Vůně značky Mont Blanc se vyznačují luxusem a nadčasovou elegancí. Country: France, Main activity: Accessories, Parent company: Inter Parfums
Květinově - orientální uvedena na trh v roce 2002. Elegantní, velmi působivá a podmanivá, symbol úspěchu dosaženého sebedůvěrou a inteligencí. Pro ženu, která dovede ocenit luxus. Vůně Presence D´une Femme je první dámskou vůní značky Mont Blanc. Žena, která tuto vůní používá, je výjimečně elegant
FOUGÉRE - SVĚŽÍ vůně uvedena na trh v roce 2011. Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností –
FOUGÉRE - SVĚŽÍ vůně uvedena na trh v roce 2011. Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností –
Orientální, kořeněná vůně, vytvočena v roce 2014. Nesmazatelný podpis pravého muže. Emblem je vyjádřením hluboké úcty k dědictví značky Montblanc a zároveň symbolem šesti ledovcových údolí obklopujících nejvyšší horu Evropy. Právě od ní odvozuje Emblem své nejvznešenější hodnoty: střídmost, výjimeč
Svěží, dřevitá aromatická vůně pro muže uvedena na trh v roce 2016. Svěží, mužná, intenzivní. Již více než 100 let je Mont Blanc pro své hodnoty uznávanou značkou luxusního evropského řemesla spojujícího do historie sahající sofistikovanost s neustálou touhou po inovacích a dokonalosti. Je zcela p
Svěží, dřevitá aromatická vůně pro muže uvedena na trh v roce 2016. Svěží, mužná, intenzivní. Již více než 100 let je Mont Blanc pro své hodnoty uznávanou značkou luxusního evropského řemesla spojujícího do historie sahající sofistikovanost s neustálou touhou po inovacích a dokonalosti. Je zcela p
FOUGÉRE - SVĚŽÍ vůně uvedena na trh v roce 2011. Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností –
Květinově - orientální uvedena na trh v roce 2002. Elegantní, velmi působivá a podmanivá, symbol úspěchu dosaženého sebedůvěrou a inteligencí. Pro ženu, která dovede ocenit luxus. Vůně Presence D´une Femme je první dámskou vůní značky Mont Blanc. Žena, která tuto vůní používá, je výjimečně elegant
Orientální, kořeněná vůně, vytvočena v roce 2014. Nesmazatelný podpis pravého muže. Emblem je vyjádřením hluboké úcty k dědictví značky Montblanc a zároveň symbolem šesti ledovcových údolí obklopujících nejvyšší horu Evropy. Právě od ní odvozuje Emblem své nejvznešenější hodnoty: střídmost, výjimeč
Svěží, dřevitá aromatická vůně pro muže uvedena na trh v roce 2016. Svěží, mužná, intenzivní. Již více než 100 let je Mont Blanc pro své hodnoty uznávanou značkou luxusního evropského řemesla spojujícího do historie sahající sofistikovanost s neustálou touhou po inovacích a dokonalosti. Je zcela p
Dřevitě kořeněná vůně uvedena na trh na jaro 2017. Teplá a charismatická vůně. Parfém Emblem Absolu vychází z olfaktivní charakteristiky původní vůně Emblem se zdůrazněním hřejivější, živější a více dřevité stránky vůně. Emblem Absolu přichází ve zlatém provedení láhve.
Dřevitě - aromatická vůně uvedena na trh v roce 2017. Již více než 100 let značka Montblanc navrhuje dlouhotrvající a kvalitní doplňky, psací potřeby, hodinky a produkty z kůže. Všechny výrobky Montblanc se vyznačují nadčasovostí: ať už se jedná o ikonické pero Meisterstück nebo pokrokový, digitáln