Hlavní stránka  >  Dům a bydlení  >  Dekorace  >  Jaro, Léto, Velikonoce  >  Závěsné dekorace  >  Zajíc růžový v květované sukni 15 cm
Vyprodáno

Zajíc růžový v květované sukni 15 cm

-16%

Zajíc růžový v květované sukni 15 cm
Naše cena
21 Kč s DPH
Ušetříte 4 Kč (16%)
Cena před slevou
25 Kč s DPH
Tento produkt není možné samostatně zakoupit.
Početks
Dotaz na prodejceHlídat cenu
Aktuální cena produktu je 21.00 Kč s dph
  Oznámit, až cena klesne pod    Kč s dph
  Oznámit každou změnu ceny
Váš e-mail  
Zaslat dotaz
Jméno:
Email:
Telefon:
' '
Opište kód:
Dotaz:
Sdílej
Kód:84432
Výrobce:ČLR
Značka:Ozdoby, dekorace, tvorba 
Ozdoby, dekorace, tvorba
Popis produktu

Symbol velikonočního zajíčka náš národ převzal z Německa, kdy německá firma na výrobu čokoládových cukrovinek značky Kinder zcela záměrně pro svou reklamní kampaň využila starodávnou symbolika zajíčka.
V rámci jedné velikonoční kampaně vytvořila poutavou reklamu, v níž děti hledají a sbírají velikonoční vajíčka, která jim na zahradě, v parku, či po době poschovával velikonoční zajíček. Tato reklama velice rychle stoupla v oblibě a záhy se přenesla do reálného využití.

Symbolika zajíčka

- V Řecku, Egyptě a Číně je symbolem štěstí, plynoucího času a krátkosti života. 

- V Bibli je symbolem chudých, skromných a pokorných, ale také symbolem smyslnosti. A přestože je maličký, je považován za velmi moudrého, „moudřejšího nad mudrce". 

- V Byzanci byl symbolem Krista. 

- V lidovém pojetí je považován za atribut zmrtvýchvstání, neboť zajíc prý nespí - to se zdá z toho důvodu, že nemá oční víčka. 

- Zajíček je také symbolem koloběhu života.

Zákaznické recenze
Nebyly nalezeny žádné recenze.
Diskuze k produktu
Diskuze k: Zajíc růžový v květované sukni 15 cm

Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk

Popis produktu
Zákaznické recenze
Diskuze k produktu

Symbol velikonočního zajíčka náš národ převzal z Německa, kdy německá firma na výrobu čokoládových cukrovinek značky Kinder zcela záměrně pro svou reklamní kampaň využila starodávnou symbolika zajíčka.
V rámci jedné velikonoční kampaně vytvořila poutavou reklamu, v níž děti hledají a sbírají velikonoční vajíčka, která jim na zahradě, v parku, či po době poschovával velikonoční zajíček. Tato reklama velice rychle stoupla v oblibě a záhy se přenesla do reálného využití.

Symbolika zajíčka

- V Řecku, Egyptě a Číně je symbolem štěstí, plynoucího času a krátkosti života. 

- V Bibli je symbolem chudých, skromných a pokorných, ale také symbolem smyslnosti. A přestože je maličký, je považován za velmi moudrého, „moudřejšího nad mudrce". 

- V Byzanci byl symbolem Krista. 

- V lidovém pojetí je považován za atribut zmrtvýchvstání, neboť zajíc prý nespí - to se zdá z toho důvodu, že nemá oční víčka. 

- Zajíček je také symbolem koloběhu života.

Nebyly nalezeny žádné recenze.
Diskuze k: Zajíc růžový v květované sukni 15 cm

Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk



© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ